№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний |
Інформаційно-профілактичні заходи | ||||
1 | Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах | Батьки здобувачів освіти | Вересень | Адміністрація |
2 | Підготовка методичних рекомендацій для класних керівників щодо проведення заходів із питань попередження булінгу. | Класні керівники | Жовтень | Педагог соціальний |
3 | Підготовка пам’яток для здобувачів освіти «Як протидіяти боулінгу». | Педагогіч- ний колектив | Жовтень | Педагог соціальний |
4 | Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» | 2-9 | Упродовж року | Практичний психолог |
5 | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» | Педагогічний колектив | Березень | Практичний психолог |
6 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічний колектив | Упродовж року | Заступник директора |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | ||||
1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 2-4 | Упродовж року | Класні керівники |
2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | 2-9 | Упродовж року | Класні керівники |
3 | Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості | 5 – 9 | Упродовж року | Педагог соціальний |
4 | Години спілкування учням 2-9-х класів на тему «Кібербулінг» | 2-9 | Січень | Класні керівники |
5 | Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії | 2-9 | Упродовж року | Класоводи, учителі літератури, історії |
6 | Тренінгове заняття «Як протистояти тиску та відстоювати власну позицію» учням 5-6 класів | 5-6 | Березень | Практичний психолог |
7 | Анкетування учнів 2-9 класів «Насильство в родині» | 2-9 | Травень | Практичний психолог |
Психологічний супровід | ||||
Діагностичний етап | ||||
1 | – Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; | Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж року (За потребою) | Класні керівники, Педагог соціальний |
2 | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах | Вересень | Практичний психолог | |
3 | Діагностика стану психологічного клімату класу | 2-9 | Упродовж року | Практичний психолог |
4 | Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час | 2-9 | Упродовж року | Практичний психолог |
5 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | 2-9 | Упродовж року | Практичний психолог |
6 | Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу | 2-9 | Упродовж року | Практичний психолог |
Робота з батьками | ||||
1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | 2-9 | Упродовж року | Класні керівники Адміністрація |
2 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | 2-9 | Упродовж року | Практичний психолог Класні керівники |
3 | Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» | За запитом | Січень – Лютий | Практичний психолог |
4 | Інформаційна робота через інтернет-сторінки | Упродовж року | Заступник |