ПЛАН ЗАХОДІВ

Шубиноставської ЗОШ І-ІІ ступенів

СПРЯМОВАНИХ НА ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЮ БУЛІНГУ(цькуванню)

№ п/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

Інформаційно-профілактичні заходи

1

Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах

Батьки здобувачів освіти

Вересень

Адміністрація

2

Підготовка методичних рекомендацій для класних керівників щодо проведення заходів із питань попередження булінгу.

Класні керівники

Жовтень

Педагог соціальний

3

Підготовка пам’яток для здобувачів освіти «Як протидіяти боулінгу».

Педагогіч-

ний колектив

Жовтень

Педагог соціальний

4

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

2-9

Упродовж року

Практичний психолог

5

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»

Педагогічний колектив

Березень

Практичний психолог

6

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

Педагогічний колектив

Упродовж року

Заступник директора

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

1

Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків

2-4

Упродовж року

Класні керівники

2

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

2-9

Упродовж року

Класні керівники

3

Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості

5 – 9

Упродовж року

Педагог соціальний

4

Години спілкування учням 2-9-х класів на тему «Кібербулінг»

2-9

Січень

Класні керівники

5

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії

2-9

Упродовж року

Класоводи, учителі літератури, історії

6

Тренінгове заняття «Як протистояти тиску та відстоювати власну позицію» учням 5-6 класів

5-6

Березень

Практичний психолог

7

Анкетування учнів 2-9 класів «Насильство в родині»

2-9

Травень

Практичний психолог

Психологічний супровід

Діагностичний етап

1

– Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

– опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

- діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;

– дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

(За потребою)

Класні керівники,

Педагог соціальний

2

Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

Вересень

Практичний психолог

3

Діагностика стану психологічного клімату класу

2-9

Упродовж року

Практичний психолог

4

Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час

2-9

Упродовж року

Практичний психолог

5

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

2-9

Упродовж року

Практичний психолог

6

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

2-9

Упродовж року

Практичний психолог

Робота з батьками

1

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

2-9

Упродовж року

Класні керівники

Адміністрація

2

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

2-9

Упродовж року

Практичний психолог

Класні керівники

3

Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»

За запитом

Січень – Лютий

Практичний психолог

4

Інформаційна робота через інтернет-сторінки



Упродовж року

Заступник

Кiлькiсть переглядiв: 163

Коментарi